פרחים כפר שמריהו

תושבי כפר שמריהו נהנים לרכוש פרחים מן החנות פרחים בנעם בשל השירות המקצועי והמהימן ובשל איכות הפרחים והעציצים אותם הם מספקים כבר שנים רבות לאלפי לקוחות מרוצים.

ואכן, כפי שבוחרים בבעלי מקצוע מובילים לעבודות שונות, כך גם חשוב לבחור באנשי מקצוע שמנוסים בשוק הפרחים ויעניקו לכם את המוצר הטוב ביותר

פרחים בנעם, הינו עסק משפחתי ,דור שלישי , נוסד בשנת 1974, ומנוהל על ידי עליזה בבקובי- אגרונומית- בוגרת הפקולטה לחקלאות ,של האוניברסיטה העברית, בעלת ניסיון עשיר בשזירת פרחים עם הסמכה של בתי ספר גבוהים לשזירת פרחים בח”ל.

עליזה מפקחת בשטח על הפרחים שלנו המגיעים ישירות מחממות המגדלים אשר מגדלים את הפרחים במיוחד עבורנו מה שגורם למחירי הפרחים להיות ללא פערי תיווך ולכן זרי הפרחים שלנו עשירים יותר בפרחים ואתם כלקוחות משלמים פחות ומקבלים יותר.

פרחים בנעם ,מציעה לכם את האפשרות ליהנות ממשלוח פרחים כפר שמריהו משובח. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של חנות פרחים בנעם ולבחור את המשלוח שתרצו, את הפרחים שמתאימים, את התקציב שמתאים לכם, ואנו כבר מתחילים להכין את הזר.

משלוחי פרחים כפר שמריהו זה פרחים בנעם, אשר חרטו על דגלם מצוינות, ידועים ומוכרים בארץ ובעולם . כל לקוח של פרחים בנעם יהנה מיחס אישי החל מרגע ההתקשרות הראשונית ועד סיום התהליך וההזמנה, הכולל ייעוץ וזאת במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

צוות פרחים בנעם ישמח לעמוד לשירותכם בכל שעות היום וישמחו לסייע. בנוסף, ניתן להשאיר את פרטיכם באתר ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר.