פרחים בבני ציון

פרחים בנעם, הינו עסק משפחתי ,דור שלישי , נוסד בשנת 1974, ומנוהל על ידי עליזה בבקובי- אגרונומית- בוגרת הפקולטה לחקלאות ,של האוניברסיטה העברית, בעלת ניסיון עשיר בשזירת פרחים עם הסמכה של בתי ספר גבוהים לשזירת פרחים בח”ל.

עליזה מפקחת בשטח על הפרחים שלנו המגיעים ישירות מחממות המגדלים אשר מגדלים את הפרחים במיוחד עבורנו מה שגורם למחירי הפרחים להיות ללא פערי תיווך ולכן זרי הפרחים שלנו עשירים יותר בפרחים ואתם כלקוחות משלמים פחות ומקבלים יותר.

אנו מציעים משלוחי פרחים בבני ציון ומזמינים אתכם להיכנס כבר עכשיו לקטלוג החנות ולבחור לכם זר מפנק ממבחר הסגנונות המוצעים באתר הנותן מענה לכל אירוע.

אתם יכולים להיות רגועים כי הזר היוצא אליכם או ליקירכם יוצא לאחר מחשבה ואהבה רבה ומשתנה ברוח העונה אך איפיון אחד משותף לכולם-תמיד תמצאו בו את המוטיב הקטן ,התוספת או הקריצה שיהפכו אותו למיוחד במינו.

אתם בבני ציון מוזמנים , להכיר את המגוון המפתיע והמרגש שלנו. אנו מספקים זרים לאירועים מכל סוג, בהתאמה אישית, כולל אירועים רשמיים, חתונות, אירועים .

עם הוותק שלנו בעולם הפרחים, אנו סמוכים ובטוחים כי אנו יכולים לתת מענה על הצורך שלכם, ומזמינים את תושבי בני ציון להיוועץ בידע שלנו על כל פרח ופרח בשוק, ולקבל שירות אדיב, מקצועי ומהיר עם שליחת הזרים והמוצרים לכל כתובת בבני ציון.