פרחים רמת אביב

לאוהבי הפרחים האמיתיים ,פרחים בנעם, פרחים רמת אביב הינו עסק משפחתי ,דור שלישי , נוסד בשנת 1974, ומנוהל על ידי עליזה בבקובי- אגרונומית- בוגרת הפקולטה לחקלאות ,של האוניברסיטה העברית,  בעלת ניסיון עשיר בשזירת פרחים עם הסמכה של בתי ספר גבוהים לשזירת פרחים בח”ל.

עליזה מפקחת בשטח על הפרחים שלנו המגיעים ישירות מחממות המגדלים אשר מגדלים את הפרחים במיוחד עבורנו מה שגורם למחירי הפרחים להיות ללא פערי תיווך ולכן זרי הפרחים שלנו עשירים יותר בפרחים ואתם כלקוחות משלמים פחות ומקבלים יותר.

חנותנו מציעה פרחים, זרי פרחים, עציצים וסחלבים באיכויות הגבוהות ביותר אנו בפרחים בנעם ,חרטנו על דגלנו מצוינות וידועים ומוכרים בארץ ובעולם, כל לקוח של פרחים בנעם יהנה מיחס אישי החל מרגע ההתקשרות הראשונית ועד סיום התהליך וההזמנה, הכולל ייעוץ וזאת במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

אם אתם מעוניינים לרכוש פרחים או לבצע משלוחי פרחים ולהנות מחוויית קניה חדשה, ממקום מקסים וממשלוחי פרחים מהירים,צוות פרחים בנעם ישמח לעמוד לרשותכם ולענות על צרככם וזאת כדי להתאים את המוצר לרצונכם ולהעדפתכם לקבלת תוצאה מושלמת לכל אירוע ולכל מטרה – צרו קשר עוד היום עם פרחים בנעם פרחים רמת אביב.

בחנות ובאתר פרחים בנעם תוכלו להתרשם ממגוון רחב של פרחים,זרים,סחלבים,עציצים,יינות ושוקולדים.

צוות פרחים בנעם ישמח לעמוד לשירותכם בכל שעות היום וישמחו לסייע ובנוסף, ניתן להשאיר את פרטיכם באתר ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר.

פרחים בנעם רמת אביב.