פרחים בכפר סבא

פרחים בנעם, הינו עסק משפחתי ,דור שלישי , נוסד בשנת 1974, ומנוהל על ידי עליזה בבקובי- אגרונומית- בוגרת הפקולטה לחקלאות ,של האוניברסיטה העברית, בעלת ניסיון עשיר בשזירת פרחים עם הסמכה של בתי ספר גבוהים לשזירת פרחים בח”ל.

עליזה מפקחת בשטח על הפרחים שלנו המגיעים ישירות מחממות המגדלים אשר מגדלים את הפרחים במיוחד עבורנו מה שגורם למחירי הפרחים להיות ללא פערי תיווך ולכן זרי הפרחים שלנו עשירים יותר בפרחים ואתם כלקוחות משלמים פחות ומקבלים יותר

חנותנו מציעה מגוון של פרחים לימי הולדת, פרחים ליום הנישואין, פרחים ללידה או לכל אירוע אחר .

כעסק משפחתי, אנו מובילים בתחום הפרחים ומעניקים שירות משלוחי פרחים בכפר סבא כבר שנים רבות, אנו ידועים במקצועיות שלנו ומייצרים סידורי פרחים מרהיבים ומקוריים, מפרחים מיוחדים ומגוונים בעלי שלל צורות וצבעים .

כל המשלוחים עוברים בקרת איכות, זמני האספקה המהירים והיחס האישי והחם לכל לקוח, מעניקים לנו לקוחות מרוצים חוזרים. אצלנו קיים מאגר של מאות לקוחות קבועים המבצעים משלוח פרחים בכפר סבא בשרון .

צוות העובדים שלנו, פרחים בנעם פרחים כפר סבא ,שמחו להעניק גם לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

אם אתם מחפשים חנות פרחים טובה, אם גם לך חשוב לקבל ולשלוח פרחים איכותיים, ליקירייך, אם גם לך חשוב השירות-התקשר אלינו כבר עכשיו ואנחנו נשתדל למלא את מלוא משאלתך ולהתאים לך זר פרחים בהתאם לאופי האירוע ולתקציבך.

צוות פרחים בנעם ישמח לעמוד לשירותכם בכל שעות היום וישמחו לסייע ובנוסף, ניתן להשאיר את פרטיכם באתר ונציג יחזור אליכם תוך זמן קצר.